niedziela, 17 maja 2015

~Podsumowanie programu treningowego T25~ rezultaty treningów z Shaunem T

Witajcie bąbelki! (tak mi się jakoś napisało :D)Dzisiaj obiecany post z podsumowaniem świetnego programu treningowego Focus T25. Muszę zaznaczyć, że podczas trwania programu musiałam (około  fazy beta) zmienić ćwiczenia na wersję dla początkujących ze względu na kontuzję i już do końca trwania programu część ćwiczeń musiałam modyfikować.Moje ćwiczenia przeżyły też kilka wyjazdów, gdzie moje odżywianie nie było może jakoś bardzo tragiczne ale jednak nie było zbyt piękne.

Chciałabym zaznaczyć, że podam wam efekty w centymetrach z których jestem bardzo zadowolona. Jednakże mogą wydać wam się stosunkowo nie za duże a to dlatego, że największe efekty są widoczne np. w podniesionych, jędrnych pośladkach, jędrnej skórze, zmniejszeniu się boczków i ogólnej poprawie kondycji mojej skóry. Mięśnie delikatnie się zarysowały i czuje je już w środku z czego bardzo się cieszę. Na koniec dam wam zdjęcia innych osób, które ukończyły Focusa  jednak moich nie będzie. Dlaczego? Nie jestem najlepsza w robieniu zdjęć porównujących to raz, dwa mój telefon padł i nie mam zdjęć z rozpoczęcia moich ćwiczeń więc nie miałabym czego porównywać.


Wymiary:
Biust: -2 cm
Talia: -1 cm
Udo:
Dolna część: -7 cm
Górna część: -2 cm
Biodra: -5 cm
Łydka: -1 cm
Ramię (biceps): +1 cm

Łączna suma (w całym obwodzie): -26 cm

Chyba nie tak źle? Ja jestem zadowolona. Teraz postanowiłam postawić na nieco lżejszy program i więcej cardio mianowicie na Hip Hop ABS. Na razie jestem zadowolona.  A oto obiecane zdjęcia :


                                 




                             


                                 

                                   

Podobają wam się efekty? Myślę, że warto spróbować tego programu. Po 14 tygodniach stajecie się zupełnie nowa osobą i to nie tylko dlatego, że wasze ciało zmienia się na lepsze, razem z nim zmienia się wasz charakter. Stajecie się silniejszy, bardziej wytrzymali a to tylko niektóre z korzyści.


Stay fit insane people!
         Nati

1 komentarz: