piątek, 2 października 2015

~Canpol recenzja- karuzela elektryczna "zamkowa"~

Kochani moi z góry przepraszam za jakość zdjęć ale zrobiłam je już pierwszego dnia i liczyłam na to, ze dodam jakieś z teraz jednak mam problemy z telefonem i nie ma na co liczyć :c

Canpol bardzo się postarał gdyż tak pokaźnego testu jeszcze nie przeprowadziłam. Starałam się obserwować jak Nikolka reaguje na karuzele i z jakiego tworzywa została wykonana.

Z takich spraw technicznych :
*Każda zabawka (smok, koń i rycerz) jest jednocześnie grzechotką co jest naprawdę fajną sprawą bo możecie użyć ich czasami jako oddzielne zabawki (są zapinane na rzepy).
* Montaż jest bardzo łatwy- z pozytywka trochę gorzej ale nie jest źle.
* Lusterko też jest świetnym dodatkiem i uważam, ze idealnie dopełnia karuzele.
* Karuzela jest bardzo stabilna.
* Baterie: 2 paluszki
*Znane, przyjemne melodie.
* pozytywka neutralna- i dla chłopca i dla dziewczynki. (Moim zdaniem idealna na prezent, nawet jeżeli rodzice nie znają płci dziecka)









Karuzela spełnia wszystkie wymagania i jest warta swojej ceny :)
A wy co myślicie?
Nattie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz