środa, 4 listopada 2015

~Zabawki Canpol "Kolorowy ocean"~ recenzja

Kochani moi dzisiaj przychodzę do was z dość krótką recenzją. Dlaczego krótką? Na ogół wymieniałam wady i zalety, robiłam podsumowanie etc. Tym razem jednak nie znajdziecie ŻADNEJ WADY.

Zabawki zrobione są solidnie, z przyjaznego materiału. Nie zawierają niebezpiecznych, ostrych elementów. Dodatkowo zabawki mają specjalne kółeczka, na których można je powiesić np. na łóżeczku, wózku. Ja osobiście przypięłam dwie zabaweczki (książeczkę i żółwika) do spacerówki i Nikola może bawić się na spacerze może się bawić i mam pewność, że nie wyrzuci ich za wózek. Krabika zostawiłam jej osobno.
Zabawki zawierają elementy piszczące i szeleszczące co dodatkowo zaciekawia malucha. Zabawki godne polecenia. Jeśli chcecie zrobić komuś prezent i nie wiecie co kupić to śmiało możecie zainwestować w takie zabawki. Są bardzo kolorowe i przyciągają wzrok.







I jak wam się podoba?
Trzymajcie się!
Nati

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz