czwartek, 5 lutego 2015

~Pilates w pigułce~

Dla kogo właściwie jest pilates? Na czym polega? Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na te oraz inne pytania dotyczące Pilatesu oraz polece wam 3 wspaniałe instruktorki, które posiadają swoje własne zestawy, które możecie wykonywać w domu.

   Sama nazwa pochodzi od twórcy tej metody Josepha Pilatesa, jednak teraz Pilates przechodzi "odrodzenie". Pojawia się coraz więcej modyfikacji, ulepszeń, połączeń i wiele, wiele innych rzeczy, które mają zwiększyć efektywność ćwiczeń. 
    Pilates poprawia postawę ciała, redukowanie stresu oraz wysmuklenie, uelastycznienie i wzmocnienie naszych mięśni. Można go śmiało polecić wszystkim, którzy chcą uzykać płaski brzuch, wzmocnić kręgosłup i tak jak wspomniałam wcześniej poprawić swoją postawę. 
Jakie czynniki muszą towarzyszyć naszym ćwiczeniom? Skupienie, koncentracja, precyzja, płynność, odpowiednie oddychanie. Tylko wtedy mozemy osiąganąć wspaniałe efekty.
   Warto też dodać, że to nie jest szybki sposób na walkę z nadwagą. Jednak pojawiają się też zestawy, które z domiszką fitnessu mają przyśpieszyć ten procs. Jesli byliście kontuzjowani i nie możecie wykonywać wszystkich ćwiczeń polecam gorąco Pilates! :)

Teraz to co obiecałam czyli genialne trenerki, które mogą zrewolucjonizować wasze życie oraz ich przykładowe zestawy, które możecie znaleźć na youtube.

Mari Winsor
Spokojny, efektywny, przyjemny pilates? Tak to właśnie Pilates z Mari! Jak myślicie komu Miley Cyrus zawdzięcza swoją sylwetkę?


Cassey Ho
Kojarzycie nazwę POPilates? Tak to właśnie modyfikacja pilatesu od Cassey! Tyle pozytywnej energii nie widzieliście nigdy wcześniej! Szukajcie jej filmików na yt jako blogilates.

https://www.youtube.com/watch?v=cyh82HKddUc
https://www.youtube.com/watch?v=-SN-TQDqWXU

Denise Austin
Przy filmikach tej pani czuje się niezwykle zmotywowana. Jej filmiki również możecie znaleźć na youtube.




I jak wam się podoba Pilates? Mam nadzieję, ze spróbujecie :)
Trzymajcie się ciepło
Nati

4 komentarze:

  1. Wg. mnie pilates jest jedną z najprzyjemniejszych form ćwiczeń :)


    Pozdrawiam gorąco i zachęcam do zaglądania na mojego nowego bloga http://shslove.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już obserwuję, teraz Twoja kolej ;D (to ja z facebooka)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro ma się rodzinka powiększyć to zapraszam na rozdawajkę : http://naszmalycud.blogspot.com/2015/02/rozdawajka-z-bebetuli.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od pewnego czasu chodzę do klubu fitness i tam właśnie ćwiczę pilates :)
    Zapraszam do mnie http://wszystkojestniczymbezludzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń