niedziela, 26 kwietnia 2015

~Canpol babies~ test laktatora, podkładów oraz wkładek laktacyjnych.

A więc jest! Udało się i jakiś czas temu zostałam <wraz moimi królikami doświadczalnymi> testerką CANPOLU! Jako, że mój blog ma być przyjaznym miejscem dla kobiet <oczywiście nie tylko, może panowie też się czymś zainteresują> nie mogłam pominąć tak ważnego aspektu jakim jest dziecko, ciąża itd.
Test przeprowadzony, opinie zebrane i nadszedł czas na podzielenie się wynikami z wami! Zdjęć będzie sporo i chociaż nie są najlepszej jakości mam nadzieję, że mi to wybaczycie.



Laktator ręczny "BASIC" 

+ Bardzo prosta, lekka obsługa. Pomimo początkowych obaw, że uchwyt będzie ciężko chodzić okazało się, że nie było z tym absolutnie żadnego problemu. Można "odsysać" mleko używając jednej ręki.
+ Lejek dokładnie przylega do piersi. Pomimo zapewnień n opakowaniu do tego pewnie większość osób podchodzi sceptycznie... a niepotrzebnie! Dopasowanie do piersi jest wręcz idealne przez co laktator skutecznie "zasysa" mleko.
+ Delikatne odciąganie pokarmu.
+ Kolejnym MEGA plusem jest adapter, dzięki niemu można używać laktatora do butelek o różnym rozmiarze.
+ Łatwość utrzymania jego higieny.
+ Nadruk, który jest na butelce nie schodzi przy szorowaniu gąbką. Może dla niektórych to mało ważny aspekt jednak plus to plus :)
+ Laktator ma od razu dołączoną butelkę.
+ Łatwo dostępny w sklepach w przystępnej cenie (specjalnie sprawdzałam)
+ Podstawka- niby nie ważna jednak zapewnia stabilność gdy chcemy na chwilę odłożyć zmontowany już laktator.
+ Nie składa się z wielu części, łatwo go zmontować zwłaszcza, ze dodatkowo dostajemy instrukcję.

- Brak regulacji siły ssania. Nie jest to duży minus jednak trochę by nam to całą "zabawę" ułatwiło.

Jak widzicie znalazłam w nim jedynie jedną małą wadę. Ale jeśli zastanawiacie się nad zakupem ręcznego laktatora to gorąco go polecamy!
Ocena końcowa: 5/5




Laktator nie zawiera małych, uciążliwych elementów.

Łatwa do utrzymania higiena.



Naklejka nie schodzi przy myciu! +wygodna podstawka


 Wkładki laktacyjne:
+ Pasek samoprzylepny, który utrzymuje wkładkę w jednym miejscu, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego to plus ;)
+ Wkładki zapakowane są podwójnie w higieniczny woreczek.
+ Delikatne i przyjemne w dotyku.
+ Bardzo chłonne.
+Pomimo "napełnienia" wkładki skóra zostaje sucha co daje nam dodatkowy komfort.
+ Trochę z innej beczki ale cena jest dużym plusem. Za 40 sztuk płacimy ok. 15-18 zł.

- Czasami czuć grudki tworzącej się nasiąkniętej waty jednak nie jest to bardzo uciążliwe

Tak jak w wypadku laktatora znalazłyśmy tylko jedną wadę. Z ciekawości przejrzałam też ofertę innych wkładek i pod względem cenowym i jakościowym te  z Canpolu najbardziej się opłacają. Musicie mi wybaczyć, ale nie zrobiłam zdjęcia opakowania z przodu.
Ocena końcowa: 4.5/5

Warstwy wkładki

Delikatne i przyjemne w dotyku

Podkłady poporodowe
+ Rozmiar jest wręcz idealny, nie jest za duży ani za mały. 
+ Nie odznaczają się pod ubraniem.
+ Duża chłonność, poradzą sobie nawet z obfitym krwawieniem.
+ Elastyczność- dopasowuje się do anatomicznego kształtu ciała, daje komfort noszenia.
+ Opakowanie jest dość małe i spokojnie zmieści się w torbie szpitalnej.
+ Cena jest bardzo korzystna.
-Zbyt mały pasek kleju, przy większym ruchu podkład może troszkę się przemieszczać lub podwijać.

Ocena końcowa: 4.5/5
Jedno opakowanie zawiera 10 szt.

Elastyczność i kształt zapewniają komfort noszenia.

Trochę niewyraźne zdjęcie- mam nadzieję, że mimo wszystko mi wybaczycie :)
Nie wiem czy każdy produkt Canpolu ma tylko jedną małą wadę? O czymś to chyba świadczy. ;)

Jak widzicie powyższe produkty zyskały łącznie 14/15 punktów w mojej skali. Czy je polecam? Jak najbardziej! Ceny nie są wygórowane a jakość naprawdę bardzo dobra! Mam nadzieję, że taka recenzja wam odpowiada, myślę, że to najbardziej przejrzysta forma. :)

Tak z mojej strony polecam jeszcze karuzelki z Canpolu, moja siostrzenica je uwielbia! 

Trzymajcie się ciepło!
Nati


2 komentarze:

  1. To musi być swietne! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jeżeli tylko bedzie mi dane karmić piersią na pewno zdecyduje się na ten właśnie laktator :) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń