niedziela, 4 stycznia 2015

~Let me introduce myself~

Witajcie kochani! Z góry chciałabym was uprzedzić, że nie wszystkie moje posty będą zawierały polskie znaki jest to związane z tym, że często posługuję się tabletem, który takich nie posiada. Może uda mi się dodawać z telefonu więc wtedy mogą się pojawić. Jeśli nie zainteresuje Cię mój blog to po prostu go wyłącz. Nie musisz tracić czasu na złośliwe komentarze :)

A teraz przechodzę do pierwszego właściwego tematu czyli..... Przedstawienia siebie i swojej pasji! Możecie mówić na mnie po prostu Nati( nie chcemy zbędnych formalności) .Kilka lat temu wróciłam do Polski z pięknej, zielonej wyspy jaką niewątpliwie jest Irlandia. Około półtora roku temu w moim życiu miała miejsce rewolucja. Borykając się z problemami zdrowotnymi i zażywając masę leków, jedząc śmieciowe jedzenie i unikając wszelkiej aktywności fizycznej doprowadziłam się do 10 kg nadwagi. O tak, właśnie. Sama na własne życzenie sobie to zafundowałam. Jednak to nie jest kolejna ckliwa historia . O nie! To historia o tym jak ruszyłam swoje cztery litery, zmieniłam swoje życie i wróciłam do "normalności". Chociaż tak szczerze to ta moja normalność nie jest szczególnie normalna. Masło maślane, ale wiecie o co mi chodzi nie?
Teraz moje życie kręci się wokół jednej z moich największych pasji czyli cwiczen, zdrowym odżywianiu i szukaniu szczęścia.
Po co powstał ten blog? W różnych celach. Będę tu zamieszczała posty związane z moim życiem, fitnessem, odżywianiem, kosmetykach (no wiecie dalej jestem kobietą) i oczywiście postaram się o sporą dawkę motywacji dla was :)


Jestem strasznie podekscytowana i mam nadzieję, że blog spełni chociaż w małym ułamku swoją funkcję. Jeśli macie jakieś sugestie, propozycje co do postów śmiało zostawiajcie je pod postami.


Trzymajcie się ciepło!



9 komentarzy:

  1. Witamy w swiecie blogerow :) Dodaj mozliwosc obserwacji, aby czytelnicy nie zapomnieli o Twoim blogu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://gift-for-sister.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za powitanie :) Możliwość obserwacji dodam jeszcze dzisiaj. Na pewno zajrzę do ciebie :D

      Usuń
  2. Będę oczekiwał kolejnych wpisów, być może dowiem się czegoś ciekawego. Bo spora liczba postów na temat żywienia jest pisana przez osoby,które rzadko kiedy miały jakikolwiek problem ze swoją sylwetką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje wpisy będą spełniały twoje oczekiwania :)

      Usuń
  3. Masz uroczy i lekki styl pisania, od razu go polubilam..:)
    czekam na więcej!
    ~E

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? To właśnie takiego bloga szukałam! Motywującego i prawdziwego z życia wziętego ! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Mam nadzieję, że blog Cię nie rozczaruje c:

      Usuń
  5. Świetnie prowadzisz bloga ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń